Skip to main content
Om GN Hearing Danmark
GN Hearing Danmark er det danske salgsselskab i GN Hearing, der er ejet af GN Group.

GN Hearing er en af verdens førende producenter af høreapparater.



Vores virksomhed

I GN Hearing Danmark, der er det danske salgsselskab i GN Hearing, markedsfører og servicerer vi et komplet udvalg af høreapparater - fordelt på vore fire brands ReSound, Beltone, Danavox og Interton.

Vi hjælper mennesker med at høre bedre

Det er vort mål at være med til at udvide teknologiens grænser og levere pålidelige produkter af høj kvalitet for dermed at være med til at forbedre livskvaliteten for mennesker med høretab – så de kan høre mere, gøre mere og være mere.

GN Hearing, der er en del af GN Group, er en af verdens største producenter af høreapparater.
 
GN Hearing findes i mere end 100 lande og har forsknings- og udviklingscentre i Danmark, USA og Kina og samarbejder med universiteter og teknologicentre i hele verden.

 


Kommunikation siden 1869

Siden 1869 har GN skabt forbindelse mellem mennesker. De første mange år som telegrafselskab. I dag som producent af høreapparater og headsets til mennesker verden over.

GNs høreapparater markedsføres under varemærkerne ReSound, Beltone, Danavox og Interton og headsets under varemærkerne Jabra, BlueParrott og FalCom. 

Der er knap 8.000 medarbejdere i GN Group. Heraf er ca. 1800 ansat i Danmark.
 
GN Groups hovedselskab, GN Store Nord, er noteret på NASDAQ OMX København
 

Du kan læse mere om vores lange historie på gn.com/about/heritage 




Her finder du os

GN Hearing Danmark A/S

(GN Hearing A/S)

Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup

Kundeservice tlf.: 45 75 22 22
Email: info-dk@gnhearing.com

 


Sådan sender du apparater til reparation


Batterier og ladere:
Bemærk: Litiumbatterier er underlagt reglerne for farligt gods under transport, og derfor kan reparation af enheder, der indeholder lithiumbatterier, tage længere tid.

- Fjern eventuelle udskiftelige batterier fra høreapparatet.
- Opladere skal kun inkluderes i forsendelsen, hvis der er mistanke om, at opladeren er defekt. Hvis du har et genopladeligt custom (i-øret) apparat, så skal dog huske at medsende det speciallavede indlæg i opladeren, der passer til det høreapparat, som du sender ind til reparation.

Indpakning:
- Pak det defekte apparat i en papkasse og udfyld eventuelt tomrum i kassen med blødt fyldstof for at beskytte apparatet under transport.

Send det defekte apparat til nedenstående adresse. Du skal sende pakke som erhvervspakke (IKKE som privat pakke). Husk også at påføre navn, adresse, tlf. nr, e-mail og en kort fejlbeskrivelse.

GN Hearing Danmark A/S
Att: Kundeservice - reparation
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup

Følg os på sociale medier

På vores sociale platforme fortæller vi om alt det nye inden for hørelse og høreapparater. Ligesom vi fortæller brugerhistorier, deler tips og starter samtaler, der skal sikre, at ingen begrænses af et høretab.

Vi glæder os til også at høre dig!

Facebook

Instagram